Seks na Hvaru sa Brazilijankom

Vjeran i ja smo prošle godine za ljetovanje izabrali Hvar. Ja nisam baš bio za tu kombinaciju iako volim Hvar. Ali presudilo je to da je Vjeran dogovorio slično vrijeme kao i neka njegova frendica iz Belgije koju je upoznao u danima studentske razmjene kada je završio u Brazilu sa njom. Nakon njegove tužne ljubavne priče nisam mogao odbiti njegovu želju da odemo na Hvar.

Dočekali smo ih pred hotelom i Vjeran je doslovno progutao Marlene svojim ogromnim rukama. Iskre su frcale na sve strane koliko su bili zagrijani jedno za drugo.

«Hi, I’m Darijan.».

«Hi, I’m Louise!»

Držao sam njenu guzu u rukama i polako sam ju odnio do stola. Posjeo je i ljubili smo se dok sam polako otkopčavao njen grudnjak. Skliznuo je i osjetio sam njene tople sise kako me dodiruju po prsima. Spustio sam glavu da pogledam te sise koje sam toliko puta ove večeri diskretno pogledavao. Tvrde tamne bradavice isticale su se na vrhu velikih toplih sisa stisnutih mojim tijelom. Mazila mi je kosu i lice dok sam se divio njihovoj veličini i obliku.

«My God, they are beautiful!»

«You like them?» pitala me.

Uzeo sam ih u ruku i polako mjesio i lizao bradavice koje su postajale sve tvrđe i manje pod mojim jezikom i zubima.

«Bite them a little bit stronger, I like it!»

Držao sam ju za struk i polako širio njena bedra što sam bliže prilazio njoj. Ljubila mi je prsa i polako lizala i grickala bradavice dok je rukama stiskala i grebala moju guzu. Sjedili smo u restoranu, jedno pred drugog dok su Marlene i Vjeran sjedili nasuprot nas. Njih dvoje su bili potpuno okupirani jedno drugim, tako da sam imao cijelo vrijeme samo za nas. Jeli smo ribu, pili vino i pričali jedno o drugom. Jako mi se sviđao njen direktni i i iskreni pogled iz kojeg sam mogao vidjeti da se jedno drugom sviđamo. Puno smo se smijali i već smo planirali šta ćemo nas dvoje dalje, pošto su Vjeran i Marlene očigledno htjeli biti sami. Otkopčala mi je remen i skinula hlače, polako mi je skinula bokserice sa guze i mazila ju i stiskala dok sam ja polako prstima širio njene usmine i nježno mazio nabubreni klitoris. Pomislio sam, kako je lijepi osjećaj lizati i polako sisati tako veliki klitoris. Primio sam ju za ramena i polako gurnuo na leđa. Ljubio sam joj sise i polako mazio bokove i guzu. Slušao sam njene uzdahe dok sam polako jezikom pratio široku, pažljivo oblikovanu crtu njezinih dlaka koja je vodila između usmina. Polako sam jezikom prelazio po rubu nabubrenih usmina. Polako sam prstima širio usmine i jezikom mazio i trljao njen nabubreni klitoris. Nježno sam ga sisao i polako usnama povlačio dok je ona plesala bokovima na stolu pokušavajući se još bolje namjestiti na moj jezik. Polako sam zabio jedan prst u njenu unutrašnjost dok sam cijelim usnama mazio njene usmine. Uzela je moju ruku i stavila mokri prst u usta i polako ga oblizivala.

«Mmmm, I want you in 69!» kroz jecaje sam čuo «Yeah, I want it in my mouth!».

Legli smo na krevet jedno pored drugog. Uzela je moj kurac u ruku i polako me mazila po glaviću i nježno drkala. Ljubila je i grickala moje bradavice dok sam ja uživao mazeći njena leđa i kosu. Snažno sam ju primio za bokove, podigao ih i doslovno spustio na jezik. Zajecala je dok sam duboko u njoj jezikom izlizavao svaku kap sluzi koju je njeno napaljeno tijelo proizvodilo. Vjeran je predložio da se poslije večeri rastanemo i da se nađemo u lokalnom discu. Njih dvoje su ustali sa stola i krenuli u šetnju. Bilo mi je drago da su otišli jer sam htio biti sam sa Louise. Sjedili smo još dugo i predložio sam joj da umjesto disca odemo u šetnju po obali. Nazvao sam Vjerana i dogovorio da ćemo se sutra vidjeti na doručku. Krenuli smo u šetnju po plaži. Dugo smo šetali i sjeli na stijene i pokraj mora. Primjetila je moj pogled na svojim grudima i nasmijala mi se. Obgrlio sam njezin struk rukama i stiskao ju na svoj jezik koji ju je polako jebao u unutrašnjosti njene vruće pice. Polako je mješala bokovima dok sam ju mazio po guzi. Jezikom sam prelazio od klitorisa, prelazio po rubu usmina i lagano kružio jezikom oko analnog otvora.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove