Kategorije

Osobna iskustva

Erotske priče, osobna iskustva..

Mala rođaka Lila III

Umoran od svega što se izdogađalo predhodnog dana i noći, ležim na leđima, polako otvaram oči, još uvek ne potpuno, osetivši kako mi neko miluje nabrkla jaja i uzdignut kurac, koji svako jutro, po pravilu, ima punu erekciju. Mala rođaka…

Mala rođaka Lila II

Tuširanje, oblačenje i sređivanje, trajalo je oko 20 minuta. Već smo kasnili na ručak. Mrzim kašnjenja, zato sam je stalno požurivao da se što pre obuče i da krenemo. Mala rođaka Lila Obukla je minijatruni šorc bele boje, sa duboko…

Palila me šefica marketinga

Radeći u jednoj velikoj kompaniji, uvijek sam kao i ostatak muškaraca budno pratio i odmjeravao svoje kolegice s posla. Uredski posao naporan, monoton i bez puno uzbuđenja, to je bila moja svakodnevica. Tek tu i tamo neki bezopasan flert sa…

Mala rođaka Lila

Sve moje priče neće biti klasične, na kakve ste navikli čitajući ovaj žanr na raznim sajtovima koji nude ovakav sadržaj. Takva će biti i svaka naredna koju budem objaviio. One će biti sofisticirane i potpuno istinite, naravno sa nekim malim…

Halo treba mi pomoć tamo dole

Petak vece,kao I svako drugo… Sa drugaricom sam otisla do obliznjeg kafica na pice…to dana popila sam 4 kafe,pa sam resila da narucim neki alcohol. –Jedan Martini,molim… pa jos jedan,I jos jedan sve dok me Boga mi alcohol nije udario u…

Napaljivanje u bazenu ispred ljudi

Od trenutka kad smo se upoznali, svesni smo činjenice da jedno drugom ne uspevamo da odolimo. Ma koliko ljudi da je sa nama, na kom god mestu da se nalazimo, ako ništa drugo, on će bar da me uhvati za picu onako da poskočim, da mi se obrazi…

Ulovio sam suprugu sa doktorom

Zovem se Željko i imam 28 godina. Pre 5 godina sam upoznao Valentinu na moru. . . Bila je visoka  metar šedeset pet ,duge prave crne kose, zelenih očiju.  Imala je male pravilne grude i fantastičnu guzu. Odmah sam znao da je to to. Zaljubio…

Dervenćanka

Ljeto 2004. godine. Pauza za doručak na poslu iskoristila se za odlazak na kafu u obližnji lokal. Sjeli smo nas trojica i naručili kafu. Ubrzo su došle dvije djevojke. Ponudili smo ih pićem. Prihvatile su... Upoznali smo se... Jedna…

Sarajka

Sarajka Bio je 01. maj 2006. godine. Krenuo sam u posjetu sestri i zetu. Stigao je autobus. Ušao sam u njega, i samo što sam krenuo, u Šešlijama je autobus stao kraja restorana i vozač je najavio pola sata pauze. Izašao sam iz autobusa,…