Marijana – Marijan 2.dio

Poslije grupnjaka gdje smo Marijan i ja počeli seks upražnjavati nekoliko puta poslije je dolazio kod mene doma noću u strogoj diskreciji jer živimo u malom mjestu. Morao sam na jedno putovanje i imao sam plaćeno noćenje u hotelu sa doručkom za dvije osobe ako želim voditi pratnju. Pratnja je mogao biti bilo tko.

Kad sam to saznao nazvao sam Marijana i objasnio mu sve i rekao mu da bih volio da se skocka kao kad smo bili prvi puta i da ide samnom. Pristao je i put autom je trajao otprilike dva sata. Smještaj u hotel, odmor, ručak pa sastanci je bio raspored.

Poslije 17 sati pa do jutra slobodno. Doručak u 8, sastanak u 9 i oko 12 bi trebalo biti sve gotovo pa slijedi povratak doma. Maro se bojao stalno da će biti otkriven pa smo se dogovorili da ga pokupim u muškoj odjeći na stajalištu autobusa u centru i kad stignemo u hotel oblačit će se u što god hoću. Ponijet će više kombinacija.

Sve je teklo po dogovoru i kad je ušao u auto samo je rekao dobro jutro a torbu sa krpicama je stavio na zadnje sjedalo. Kad smo izašli iz naselja stavio sam mu ruku na nogu i pitao raduje li se . Odgovorio je da se raduje jebanju ali da se boji za diskreciju. Uvjerio sam ga da ne brine ništa i da ga nitko ništa neće pitati. Za druge on je moj rođak koji ima nekog posla u tom gradu i iskoristili smo priliku da to obavi. Opustio se i samo rekao da jedva čeka da ga počmem puniti spermom.

Kad smo stigli u hotel samo ja sam dao osobnu za podatke i otišli smo u sobu. Nije bilo previše vremena pa sam mu predložio da mi isprazni jaja rukom , ustima a uvečer da će biti što god bude želio. Nije ni on imao ništa protiv, kleknuo je i za nekoliko minuta sam mu svršavao u usta.

Kad je bilo gotovo obukao sam se za daljnji raspored a njemu ostavio vremena da se skocka, depilira, prošeta gradom i radi što želi do 17 sati a onda ga vodim negdje na večeru pa se vraćamo u sobu i trošimo se. Poslovno sve je teklo u redu i sastanci su bili uspješni.

Poslovi dogovoreni a u 17 sati Marijana je bila ispred hotela u plavoj haljinici u kojoj sam ju /njega vidio ono večer na grupnjaku. Uvjeren da nas nitko ne pozna dao mi je kratak poljubac u usta i otišli smo na večeru koja je trajala brzo jer obadvojica smo jedva čekali povratak u sobu. Ispod stola u restoranu me je malo dirao nogom tek toliko da me uzbudi i napali pa sam mu zaprijetio da će dobit po guzici čim se vratimo.

U 19 sati smo već ušli u sobu i čim seam zatvorio vrata skočio je , obuhvatio me nogama oko kukova a rukama oko vrata i počeo me ljubiti po vratu . Ubrzo je bilo ljubljenje jezicima pa polaganje na krevet. Ja sam se skinuo potpuno a njemu sam rekao da ostane obučen jer da ga želim guziti u plavoj haljinici. Nije bilo potrebe da mi ga diže jer je bio spreman. Samo smo njegovu rupicu podmazali uljem za lakše prodiranje i odmah sam mu ga uvukao cijelog do kraja otpozadi. Klečao je i vrisnuo od bola i užitka kad sam mu ga stavio.

Podigao sam samo haljinicu, pomaknuo gaćice sa otvora i trpao mu ga žestoko. Vriskao je povremeno miješao i vrtio kukovima. Malo poslije sam mu skinuo gaće i rekao da ga želim jebati i hodati po sobi. Skočio je opet, namjestio se i kad sam mu ga uvukao nosao sam ga po sobi i nabijao ga a i sam se izdizao i spuštao.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove