Predivan seks sa blizankama na otoku Cresu koji je potrajao čitav godišnji odmor

Prije tri ljeta sam doživio san svakog muškarca, seks sa blizankama. Totalno neočekivano i onda kad sam se najmanje nadao.

Dakle, sa svojim društvom sam odlučio otići na kampiranje na Cres. Inače, mi smo bili ekipa koja je stalno negdje kampirala, ili po Zagorju, Lici, čak i po Gorskom kotaru, a sad smo odlučili malo i na otoke otići. Od prije dvije godine nas je sedmero u društvu kad su nam se pridružile Nataša i Darija koje su bile cure od Tomislava i Igora, dok su Ana i Darko bili par još od srednje škole. Jedino sam ja bio neka crna ovca u društvu, jer sam cure mijenjao kao na pokretnoj traci na veliku žalost moje mame, a zadnju sam napucao tjedan dana prije odlaska na more, pošto joj je smetalo moje društvo.

I tako smo mi stigli na Cres, smjestili se u kamp, jer nismo smjeli nigdje drugdje postaviti šatore i počeli uživati naredna tri tjedna. Dani su nam prolazili u kupanju, sunčanju, večernjim izlascima u Mali Lošinj i Cres, te pijančevanju. Uskoro su svi u kampu znali za nas po našoj buci i galami, ali nama ništa nije smetalo, jer smo bili u takvim godinama. Mladi i ludi.

Jedno jutro sam ustao rano, a bilo je jako sparno i vruče, mislim i da su neku oluju najavljivali. Vidio sam da ostali spavaju, pa sam otišao se upristojiti i po povratku provjerio kombi da li je sve u redu, te sam otišao na plažu. Glavna plaža je bila krcata klinaca i njihovih roditelja i bila je jaka buka, pa sam odlućio otići niže do onih skrovitih uvala među stjenama. Prve tri su bile zauzete, a u jednoj je jedan par radio posao, ali me srećom nisu zamjetili, pa sam sa smješkom nastavio dalje i nakon dužeg hoda naletio na jednu uvalu sa šljunkom i pogledom na Učku i Istru.

Spustio sam se, odložio stvari i onda malo otplivao, te se osvježen vratio na obalu izvalio na leđa i pokrio si glavu majicom, stavio slušalice od iPoda i lagano zadrijemao.

Trgnula me vručina od sunca na trbuhu, pa sam se polako uspravio osjećajući kako me koža zateže. Prokleo sam sebe zbog toga, a onda izvadio slušalice iz uha i začuo smijeh, pa sam se okrenuo. U gornjem dijelu uvale, onako u sjeni spazio sam dvije ženske osobe kako se cerekaju gledajući prema meni. Pretpostavljao sam da se smiju mom izgorenom trbuhu, pa sam odložio majicu i ustao. Onda sam shvatio čemu se smiju jer sam primjetio da mi se kurac u potpunosti digao. Slušao sam ih kako nešto pričaju, pa sam shvatio da nisu naše.

Otišao sam mrtav hladan u vodu i šokirao se njenom hladnoćom. Otplivao sam malo i olakšao se u vodi, pa mi se sad kurac spustio. Izašao sam van vode netremice ih gledajući, pa sam skužio da su sestre, štoviše blizanke. Bile su visoke, duge ravne kose boje meda, velikih zelenih očiju, sisa trojkica, dugih nogu i lijepe guze. Izašao sam van i na engleskom ih pozvao da se smjeste kraj mene. Malo su se nečkale, ali su se ipak prebacile do mene. sad smo se i upoznali, pa sam saznao da je starija Brigit, a mlađa Anabelle. Da je razlika samo dvije minute, imaju 22 godine, i da su Dankinje iz malog mjeste pokraj Kopenhagena.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove