Jezero strasti

J E Z E R O S T R A S T I
deo 1

Događaj koji je promenio moj život odigrao se je pre pet godina na Borskom jezeru .
Tada sam imao 22 godina i bio sam na drugoj godini studija u Beogradu.Moji roditelji ,sestra i ja praktikovali smo da svake godine kampujemo na nekom jezeru jula meseca, pa tako i ove godine.Izbor je pao na Borsko jezero.Moji su tog dana krenuli kamp prikolicom iz unutrašnjosti ,a ja direkto iz Beograda busom.Predveče smo se svi našli i počeli smo da raspakujemo dva šatora jedan za mene i jedan za moje roditelje dok će sestra po običaju spavati u kamp prikolici.Za sat vremena smo sve skockali I raspalili logorsku vatru oko koje smo sedeli i pričali do kasno u noć.Noć je brzo prošla jer svi smo bili umorni od puta .Ujutru nas je moja keva Milijana sve probudila doručkom.Inače moja majka je izuzetno lepa i očuvana žene.Duga crna kosa, krupne plave oči,pune usne ,izuzetno jedre I okrugle grudi ,prelepa guza malkice čak i poveća.Radila je kao administrator u Opštini i svi su je cenili i znali za strogu i poštenu ženu.
Ćale lokalni frajer u godinama sa pivskim stomakom gojazan i pomalo zapušten jer je izigravao boema .
Sestra mi je bila prekopirana majka samo iz mlađih dana.

Jutro je počelo uobičajeno,doručak,priča,kafa,kupanje zezanje ,šetnja i tako.Tokom dana sam primetio da je keva dosta nervozna,umorna ,neispavana.Pitao sam je šta joj je i tada mi se je požalila da cele noći nije oko sklopila jer je ćale hrkao kao testera.Ja ga iskreno nisam čuo u drugom šatoru, ali to je zbog mojih slušalica i muzike uz koju se uspavljujem.

Ceo dan smo ja i sestra lutali oko jezera,zezali se kupali i predveče se vratili u kamp.
Ćale je bio sa nekom novom ekipom jedno dvadesetak metara od našeg kampa i videlo se da su cirkali ceo dan i da su se već dobro napili.

Keva nam je postavila da večeramo i bila je vidno besna kao ris na njega.

Negde oko 11 sati uveče ćale se doteturao do našeg kampa i otišao direktno pod njihov šator počevši da hrče kao da je testeru upalio.Moja keva je htela iz kože da iskoči gunđajući kako sad da zaspi i uopšte legne pored njega ovakvog.Kamp prikolica nije bila mogućnost jer se i sestra jedva smesti u taj krevetac ,ali ja sam ponudio da spava samnom u moj šator bez obzira što će biti tesno morao sam da joj se nadjem.Ona je to isprva nevoljno prihvatila ,ali na kraju je i sama rekla da je to jedino rešenje.
Na spavanje smo krenuli oko 1 noću.

Ugasili vatru i otišli pod šatore.Keva je došla nakon dvadesetak minuta jer je išla u njihov šator da se presvuče.Kada je skinula bade mantil ostao sam bez daha.Bila je prelepa u dosta providnoj spavaćici sa veeelikim dekolteom bez brushaltera.Ja sam zevao kao lud u njene obline.Odmah je počeo da mi se diže pa sam morao jako da se udaljim od nje da ga nebi osetila na svom telu.

Legli smo i još malo pričali neke neobavezne priče dok nismo zaspali.Bilo mi je dosta vruće verovatno zbog malog prostora ,a nas dvoje.Ne znam koliko je sati prošlo ali u nekom trenutku sam se probudio i skapirao da mi je keva okrenula ledja,nabila guzu u moje medjunožje ,a moja ruka je bila na njenoj dojki kako sam je zagrlio.Od tog saznanja sam se presekao i ukočio sem mog drugara u gaćama koji je odmah na tu situaciju odreagovao dižući se do nebesa.Odakle moja ruka na njenoj sisi nemam poima ,ali niti je ona reagoval niti sam ja hteo da je pomerim.Njena toplina sise i njena krupnoća i mekoća su me dovodile do ludila.Da li refleksno ili ne ja sam je malo stisnuo.

Please wait...
Možda Vam se sviđaju i ove