Na godišnjem u Grčkoj i seks sa kim sam stigla

Brodic je pristao na mali dok oko kojeg je bila zgodna sumica.Bilo je mirno.Sa brodica sam sisla samo ja.Od doka je vodio maleni putic sa putokazom ka plazi.Bila je to mala ali mnogo lepa plaza.Bilo je dosta ljudi na njoj.Sisla sam sa stazice i rasirila peskir na pesak,skinula sa sebe sve i pocela se mazati.Gledali su me njih nekoliko ,ja sam se nezno mazala i nisam gledala okolo.

Ustala sam i krenula ka vodi,pratile su me oci par momaka koji su sedeli pored vode.Sela sam nedaleko od njih,nevaljalo sam meskoljila guzom praveci mesto na pesku i rasirila noge tako da mi je maca zevnula.

Ubrzo su se stvorili pored mene i poceli razgovor.Jedan je bio grk a ova dvojica sa njim nemci.Gledali su moju macu,sise i neskriveno se divili i davali komplimente.Njihovi kurcevi su visili preko velikih muda,iako spusteni bili su veliki samo je momak po imenu Johan imao nesto manji.Grk je imao najveci,mozda cak veci od Milanovog.Pozvali su me da plivamo,prihvatila sam.Otisli smo malo dalje od obale,njih trojica su mi se primakal i pocela me dirati u vodi za sise,jedan je prisao odpozadi i dohvatio me za dupe.Nedaleko su bile neke stene i otisli smo do njih.Drzala sam se za stenu a njih trojica su me pipali pod vodom i pokusavali da mi stave prste u macu,ali je struja bila jaka i tesko smo se odrzavali na vodi.Nekako smo se ispeli na stene i seli.Odma su mi poceli siriti noge i cupati sise.Kurcevi su im se popeli u vis,bili su tvrdi i napaljeni.Legla sam na ledja i rasirila noge tako da je johan lizao moju macu a grku sam dudlala kurcinu.Bio je ogroman,drugi nemac je stiskao moje bradavice,dovodili su me do ludila.Johan je seo na stenu pored mene i podigao me,sela sam mu macom na kurac i nastavila da dudlam grku,drugi nemac je poceo da kopa po mom dupetu.Nazalost nije mi nikako mogao prici jer je stena bila mnogo strma,njemu sam pusila uporedo sa grkovim i sedala na kurceve redom kako su se namestali.Svrsili su mi po licu po sisama i dupetu.Bila sam srecna i zadovoljna.Malo nam je teren za jebanje bio los ali nije nam mnogo smetalo.Ja sam im rekla da zelim jos malo da ostanem i suncam se tu.Oni su otisli.

Te noci u sobi dok sam se tusirala razmisljala sam o dogadjaju sa stena i bila sam spremna da se tu u tom malom gradicu pretvorim u pravu prljavu drolju koja ne bira sa kime ce se jebavati.Uspalila me je ta misao.Resila sam da na vecru sidjem bez gacica i obukla najkraci minjak koji sam imala.Majcica kratka bela ispod koje su bradavice bile ko nacrtane.Namazala sam macu i guzu dobro i krenula.Palila me je pomisao da sedim bez gacica i stalno sam meskoljila guzom i mazila macu o mekanu postavu na stolici.

U jednom trenutku prisao mi je jedan stariji covek i zamolio da sedne za moj sto.Pogledala sam ga,bio je prosed i krupan covek,imao je upadljivo plave oci i bezobrazan pogled.Nasmesila sam se i rekla slobodno.Bio je iz norveske.Lepo je govcorio engleski i mogli smo da pricamo.U toku vecere osetila sam da me pod stolom dodiruje po nogama na sta sam ja odgovorila sirenjem kolene da je mogao da ode na gore,iznenadjeno me je pogledao kad je shvatio da nemam gacice,nasmesila sma se i on je nastavio da prstima na nogama dira moju vec vlaznu macu.Pomerila sma se na kraj stolice i prisla stolu da me on sto bolje dohvati.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove