Zgodna neznanka iz Pule

Za vrijeme neko dosadnog seminara u Puli bili smo smješteni u nekom jadnom hotelu. Za doručak smo dobili takozvane dječje radosti, a za ručak sam sa kolegama otišao na rundu pića,pa večeru nisam mogao dočekat.

Kad sam vidio da je neki jadni gulaš mislio sam popizdit. Ustao sam se i otišao potražit neki fast food.

Našao sam neki restoran i naručio ćevape. Počeo sam jest i nisam se obazirao na ljude oko mene. Sasvim sam slučajno jednom pogledao preko za susjedni stol. Za stolom su sjedili muž, žena i tri mlade cure. Žena mi je odmah zapala za oko jer je bila poprilično lijepa, ali zato joj je muž bio ružan ko porez. Cure su bile od 15-17god. Jednom sam pogledao gospođu i pogledi su nam se sreli a tad mi se blago nasmijala.

Od tad sam osjetio da ne miče pogled s mene. Kad god bi ju pogledao ona je gledala u mene.

Nakon što sam pojeo zbilja dobre ćevape otišao sam oprat ruke u toalet. Kad sam htio izaći van na vratima se ukazala gospođa sa susjednog stola. Vitka i visoka oko 175 cm.

-Dobro večer – rekao sam
-Dobro večer – odvratila je podsmjehujući se.

Uhvatila je za kvaku ženskog wc ali on je bio zaključan.
-Pa ne mogu vjerovat da je zaključan obratila se na glas.
-Kakav je muški wc. Mislim, dali je uredan.

Pogledao sam i odgovorio potvrdno.
-Hoćeš li mi pripazit na vrata da ne moram sad tražit ključ sa šanka.
-Može, nema problema, te joj otvorio vrata.

Gospođa je ušla te za oko 1-2 minute izašla van i zahvalila mi.
-Nije mi bio problem. Mogu li još što učinit za vas – rekao sam kao pravi kavalir.
-Hvala vam i na ovome.

Htio sam uhvatit za kvaku i izaći van, kad je gospođa rekla „dali bi mi htio dat broj svog mobitela“.

Okrenuo sam se, pogledao ju a ona je napravila korak prema meni i poljubila me u usta.

Dao sam joj svoj broj i izašao sam van. Platio sam svoj račun i otišao u hotel.

Oko 23h dobio sam poruku“Hay neznanče što radiš“
-Upravo mislim o vama – odgovorio sam.
-Nadam se da je nešto dobro. I ja mislim o tebi.
-O istom i ja razmišljam.

Još smo razmijenili par poruka a tad je gospođa predložila da dođem po nju.

Upalio sam auto i otišao na dogovoreno mjesto gdje me gospođa već čekala. Živjela je možda na minutu od hotela. Sjela je u auto i vratili smo se u hotel.

Čim smo ušli u sobu okrenula se prema meni i uvalila mi jezik duboko u usta. Uhvatio sam ju za lijepo oblikovane guzove i povukao prema sebi. Na sebi je imala dugu crnu haljinu sa naramenicama.Stiskao sam joj guzove podižući joj haljinu.Gospođa je već otkopčala moje hlače i skidala mi majicu,te ju je bacila na pod.

Naslonio sam se na zid i tad me je počela lizat po vratu spuštajući se na moje sise.Cuclala ih je i kružila po njima kao da liže ženske sise.

Dok se zabavljala sa sisama otkopčala mi je hlače do kraja i spustila ih do poda.Ja sam joj za to vrijeme spustio naramenice na ruke i haljina je skliznula sa nje na pod.

Tad sam imao priliku vidjet njene sise. Imala je solidne sise sa malim bradavicama i istim takvim aureolama,ali su joj sise zato bile dosta tvrde.Oboje smo ostali u gaćama.Ona u crnim tangama a ja u boxama.Glavu je spuštala sa mojih sisa do trbuha a sa rukom mi je trljala kurac po cijeloj dužini.Tad mi je skinula gaće a pred licem joj je pulsirao moj već bolno uzdignuti kurac.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove