Zoran želi biti moja cura

Zoran je moj bratić. Njegova mama je sestra od mog oca i od malih nogu se vidjelo da nikada neće biti “muškarčina”. Igrao se lutkicama i volio je oblačiti odjeću koja je bila uska i isticala njegovo ženskasto tijelo. Nismo se previše družili kao rođaci jer sam ja volio igrati nogomet, sa dečkima se i potući ako je bilo potrebe i osim toga bio sam stariji od njega 3 godine.

Kad smo odrasli ja sam bio prilično dobro građen i mišićav zbog bavljenja sportom. Volio sam cure ali sam imao i jedno iskustvo sa mladićem koji mi je popušio i jedanput sa dečkom koji je bio CD i kad se obuče u ženske krpice bio je zgodniji od 70 posto djevojaka. Unatoč tome sam volio žene.

Moj rođak Zoran je postao pravi feminizirani mladić koji je ponašanjem i pokretima davao do znanja svima da je u duši žensko . Nije prestao ni kad je odrastao oblačiti odjeću koja je isticala njegov struk i guzicu koji su bili baš pederasti i jebozovni. Nigdje na nogama i na guzici nije imao ni jednu dlaku. Grudi su mu bile mekane i u stvari su to bile male sise, kao kod cura u dobi od 13 -14 godina.

Njegova mama i moj otac su naslijedili kuću na moru od dide i bake. Odlučili su da ju ne prodaju već da ju koristimo za ljetovanje svi i da dijelimo troškove. Ja sam sačekao da mi se roditelji vrate sa godišnjeg odmora pa sam tamo krenuo jer sa 23 godine normalno da nisam išao sa mamom i tatom na ljetovanje. Sa curom sam prekinuo i to mi je čak odgovaralo jer sam se nadao da bih mogao nešto od turistkinja kresnuti kad stignem “doli” kako je moj stari govorio.

Kad sam došao tamo su već bili tetka i tetak koji su također odlazili sutra a Zoran je trebao stići još večeras tamo. Nije mi to baš odgovaralo ali što je tu je. Mislio sam da ionako imam svoju sobu i posebno kupaonu a ostalo ćemo se valjda dogovoriti. Kad je stigao nisam bio u vikendici već na plaži. Predvečer sam se vratio i on kad me vidio odmah se ustao da me pozdravi i krenuo prema meni. Rukovali smo se a njegov stisak ruke je bio mlitav i nježan. Pristojno smo porazgovarali i ja sam poslije tuširanja obukao neke kratke hlače i majicu. Tetka je pripremila večeru za sve i rođak me pitao da li bi mu smetalo da izađe sa mnom malo do centra jer se baš i ne sjeća gdje ima koji lokal. Nije bio već duže tu.

Glupo mi je bilo otkačiti ga i rekao sam mu da možemo i da ja planiram odmah poslije večere oprati zube i krenuti. On je pojeo nešto malo i odjurio je otuširati se. Obukao je nekakve traperice koje su bile uske i preko njih košulju tako da je malo prikrio svoju pederastu guzicu. Kad smo došli do centra smo napravili mali “đir” i vidjeli jedan stol prazan pa sam ga pitao hoće li popiti što jer ja sam pomalo žedan . Pristao je i kad smo sjeli on je naravno htio popiti sok ali sam mu rekao da trgne barem neki koktelčić pa je pristao uz sok i jedan 0,3 jeger popiti. Rekao mi je da on inače jako rijetko pije jer ga uhvati brzo pa da onda uvijek napravi neku glupost. Ja sam pio bijelo vino i kroz priču sam se iznenadio da je Zoran postao netko s kim se može razgovarati. Nije više bio davitelji pričao o nekakvim modnim revijama ili o nekakvim “famoznim crvenim trapericama”. Naručili smo još jedno i on je rekao da je to što se njega tiče posljednje alkoholno piće jer mu je 2 jegera sasvim dovoljno, ako ne i previše. Kad smo dobili piće pitao sam ga više iz zajebancije da li još voli obući one uske biciklističke šorceve ili tajice. Nasmijao se i rekao da je sada u fazi da se odijeva ovisno o prigodi i društvu u kojem je. Sve mi je bilo jasno jer je na neki način rekao da još to voli ali je svjestan da to nije baš uvijek prikladno. Još smo malo kružili po korzu, pogledali malo nekakve ulične zabavljače i vratili se u vikendicu na odmor.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove