Mala ga prvi put držala u ruci

Uveče za večerom sam pitao Tanju da li naš dogovor stoji i ona je potvrdila. Njena majka i moja supruga su se interesovale kakav je to naš dogovor pa smo im ukratko objasnili.

Kako smo se dogovorili, tako smo i uradili. Ustali smo rano i otišli na trčanje. Čim smo stigli do plaže krenuli smo desno. Trčali smo pored plaže i uživali u jutarnjem suncu. Plaža je bila veoma dugačka pa smo imali dosta da trčimo. Rano jutro, nikoga nije bilo na plaži osim ljudi koji su je uredivali i pripremali za goste. Svako je uredjivao deo plaze ispred svog kafića. Po povratku smo doručkovali a zatim svi zajedno otišli na plažu. Dan smo proveli na plaži kupajući se i sunčajući. Kad god sam ja odlazio u vodu išla je i Tanja samnom. Plivali smo zajedno, pomalo ronili i potapali jedno drugo. Prijala nam je ta igra. Povremeno nam se i Ceca pridruživala. Sutradan smo opet poranili i izašli na obalu da trčimo, a ona sam predložio da promenimo rutu i da ne trčimo duž plaže jer smo tuda juče trčali, već da krenemo levo i da vidimo šta je tamo iza kraja plaže jer je tu bilo jedno brdašce i borova šuma. Trčali smo do kraja plaže a onda počeli da se trčeći penjemo uz brdašce i nastavili da trčimo kroz šumu. Nije bilo nikakve prave staze ali s obirom da šuma nije bila gusta mogli smo normalno da trčimo. Sa desne strane su bile stene koje su se spuštale u more. Posle jedno desetak minuta laganog trčanja kroz šumu videli smo sa desne strane jednu peščanu uvalu oivičenu stenama. Nije bila velika i delovalo je da je nepristupačna. Predlozio sam da je istražimo i da ujedno napravimo malu pauzu. Preko stena smo uz malo muke ipak uspeli da se spustimo do uvale. Stvarno je bila malena ali na njoj nije bio pesak već je to bio veoma sitan svetao šljunak tako da je izdaleka stvarno igledalo kao pesak. Dugačka je bila dvadesetak a široka oko 3 metra. S obzirom da je i u moru bio isti sitan svetao šljunak boja mora je bila neverovatno tirkizno plava. Ispružili smo se na sitan šljunak i gledali ka moru. Rekoh mogli bi da se malo osvežimo i okupamo, na sta je ona rekla da nema kupaći. Rekoh nemam ni ja kupaće gaće ali da to meni nije problem i da mogu da se skinem go i da se kupam. „Lako je tebi, ti si nudista, ali mene je sramota“ reče ona. Rekoh joj da može da se kupa u donjem vešu ako je već sratmota na šta je odgovorila da ima samo šorc i majicu i da nema ništa ispod.

– „Onda ti ne preostaje ništa drugo nego da se skineš gola ako hoćeš da se kupaš. Uostalom ovde osim nas nema nikoga i od mene ne traba da te bude sramota.“

To sam rekao, ustao i skinuo majicu a zatim sam se setio našeg razgovora od pre dva dana i njenih reči da nikada nije videla uživo golog muškarca. Palo mi je na pamet da se malo našalim sa njom i rekoh:

“Evo sad imaš prilike da vidiš uživo golog muškarca”

i skinuo sam šorc tik ispred nje. Stajao sam go pred njom. Moj kurac koji je u onako opuštenom stanju 15 cm dugačak, bio je na samo metar od nje. Pogledao sam u nju. Primetio sam da me je gleda netremice odnosno da je gledala u moje glatko medjunožje.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove