Mamine dobre bradavice

Jedne večeri u lokalnom kafiću popili smo kavu nakon čega je ona otišla kući a ja sam ostao s lokalnim društvom pa smo se zaputili u noćni život prema Zadru.

Došao sam kući ujutro oko pet sati. Probudio sam se a glava mi je pucala. Tek kada mi je mama donijela tabletu i kada smo sjedili na terasi a glavobolja mi popustila primjetio sam da na sebi ima laganu haljinu bez grudnjaka. Kroz tanko, gotovo prozirno platno, stršale su njene jebeno izazovne bradavice. Valjda još pod utjecajem alkohola a blenući u njene sise izlanuo sam kako izgleda jako seksi. Tek što sam to rekao posramio sam se ali mami nije bilo neugodno. Smiješila se pušeći cigaretu i okrenula na stolcu tako da je još više isprćila svoje sise. Nekoliko sekundi vladala je, za mene, neugodna šutnja a onda me mama kroz smijeh upitala jesam li ja svjestan što pričam? Pa ona je moja mama, rekla je.

No sad više nije bilo uzmaka. Stid me popustio pa sam joj rekao kako znam da mi je mama ali isto tako znam da izgleda seksi. Glasno se nasmijala na moju opasku. Ustala je i uzela ručnike prebačene preko ograde na terasi. Rekla mi je kako ide do plaže a ja kada dođem k sebi neka se spustim do plaže ako želim. U glavi mi je još pomalo bubnjalo ali bol je prestala. Alkohol je još kolao mojim venama no pomalo sam postao više nego svjestan da sam se doslovce upucavao mami.

Spustio sam se do plaže i pogledom potražio mamu. Shvatio sam da nema mnogo ljudi pa je ona vjerojatno otišla do male uvalice koju smo koristili ako je netko prethodno ne bi zauzeo. Vidjevši je ostao sam bez daha. Mama je ležala na leđima široko ramaknutih nogu. Imala je sunčane naočale ali bila je bez gornjeg dijela kupaćeg kostima. Izgledala je fenomenalno. Gledao sam je možda dvije-tri minute i osjetio kako mi se kurac diže. Bradavice su joj stršale jebeno izazovno i jednostavno nisam mogao skinuti pogled s njih.

Sjeo sam na ručnik pored nje na što se ona trgnula i brže-bolje uzela gornji dio kupaćeg kostima kojim je pokrila sise. Zapailo sam cigaretu i pitao je čemu sad skriva grudi kada sam ih ionako već vidio gole? Nasmijala se i dlanom ruke me lagano udarila po ramenu. Rekla je kako sam loše izgledao pa je mislila da neću ni doći na plažu. Potom se okrenula potrbuške. Pitao sam je treba li je namazati uljem za sunčanje. Odgovorila je da mogu ako želim. Mazao sam je nježno i polako guštajući i više sam je masirao nego mazao. Malo-pomalo sklopljenih očiju počela je ispuštati zvukove poput:

-mmmm… kako mi to godi…mmm… baš imaš nježne ruke.-

Zajedno smo otišli u vodu. Otplivali smo malo dalje i tada smo ugledali golaće koji su bili iza naše uvale. Na tom dijelu plaže uglavnom su se kupali nudisti. Mama je bila dobro raspoložena i sama je rekla kako bi popodne i mi mogli otići malo među golaće. Voda me skroz osvježila pa sam rekao kako nema problema na što se ona samo nasmijala.

Otišli smo do kuće i mama je na brzinu spremila ručak. Nakon ručka smo šutke sjedili i pušili. Prekinuo sam šutnju pitanjem hoćemo li na plažu među golaće. Pogledala me ispod oka i nasmijala se. Sekundu ili dvije je šutjela aonda rekla:

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove