Na službenom putu bez muža,našla se sa bivšim – II dio

“zar misliš da smo gotovi?” – pitala sam ga nevinim glasićem… pogledao me, primio za ruku i odveo van… pitala sam ga kamo idemo pa mi je rekao da me vodi doma… osmjeh mi je prešao cijelim licem… “napokon”, pomislila sam u sebi…

Na službenom putu bez muža,našla se sa bivšim – I dio

– “sad će vidjeti šta je propustio”. cijelim putem do njegovog stana držao me za ruku… bila je hladna ali znojna… vjerojatno je i on htio mene cijelo to vrijeme ali je odbijao priznati… kad god smo pričali o sexu preko neta, uvijek je govorio da me ne želi, da samo želi moje priče na koje se zadovoljava, a da mene zamišlja jedino kad me jebe u guzu jer mu to nisam nikad davala… penjući se u njegov stan, srce mi je počelo luđački udarati u grudima, mislila sam da će iskočiti van… napokon ću dobit ono što želim već 3 godine, od kad smo se počeli ponovo družiti…
jedva je uspio staviti ključ u ključanicu, ja sam već bila svuda po njemu… ugurao me u stan, nogom gurnuo vrata, i naslonio me na zid…

– “puši mi isto kao i onom tipu na tulumu!”, rekao mi je…

pogledala sam ga, nasmijala se i spustila na koljena… brzo sam mu otkopčala hlače i spustila ih u jednom potezu zajedno s boxericama sve do koljena… nije mogao micati nogama što je bilo dobro… uzela sam njegov prekrasan kurac u ruku, pomazila ga, dignula pogled prema bivšem, obliznula usne…
i dalje ga gledajući ravno u oči, progutala sam mu batinu u jednom potezu… do kraja… nos mi je dodirivao njegov prekrasan trbuh a njegove su me dlačice škakljale po nosu… imajući njegov kurac u svojim ustima, skupila sam usne u slovo “O” i lagano zubima počela povlačiti po samom vrhu kurca, od korijena do glavića… stresao se sav kad sam mu zubima prešla po vrhu glavića, kad sam ga oblizala vrškom jezika, kad sam nenadano gurnula jezik u rupicu na vrhu kurca…

– “vodi me negdje gdje možeš sjesti”, rekla sam mu… poveo me u dnevni boravak, sjeo se na fotelju i pitao

– “šta sad?”…

– “ništa… sjedni i uživaj!”

počela sam tamo gdje sam stala još u hodniku… rukama sam raširila tu istu rupicu, ponovo bacila jedan izazivački pogled prema njemu i ispustila lagani mlaz pljuvačke iz svojih usta, da mu sklizne unutra… od užitka, uvukao je trbuh u sebe, dlake na tijelu su se naježile, a prirodna reakcija je bila da mu je kroz istu tu rupicu iscurila mala kapljica sperme… polizala sam je vrhom jezika…
opet sam ga primila u ruku i laganim kružnim pokretima počela mu drkati kurac… svakim novim pokretom ubrzavala sam ritam… htjela sam ga dovesti blizu ekstaze ali mu ne dati da svrši… htjela sam ga malo mučiti… svaki sam čas usporavala ritam navlačenja njegove kožice, s vremena na vrijeme bi ga pljunula… tek toliko da mu kurčina bude podmazana cijelo vrijeme…
moja se mala počela buniti da je zapostavljena… znam to jer mi je pičkica bila mokra, osjetila sam kako su mi donje usne vlažne od sokova… a još me nije ni dotaknuo, ni polizao…
očito je shvatio moje namjere da ga mučim pa je odlučio promijeniti uloge… primio me za ruku i podigao me te poveo prema krevetu… rekao mi je da legnem što sam i učinila… čekala sam njegov idući potez koji je uslijedio jako brzo… nadvio se nad mene, onako visok i jak, mišićav taman koliko treba biti… počeo se spuštati prema mom licu, mislila sam da će me poljubiti… a on se odmah bacio na moj vrat i počeo ga lizati… bio je naslonjen na krevet jednom rukom jer je drugom šarao po mom tijelu… vrhom prstiju prešao bi mi po bradavicama, a one bi se isti tren ukrutile i pozivale ga svojim izgledom da ih liže, gricka, da uživa u njima kao malo dijete… s vrata mi je prešao na lagano lizanje uha i tiho dahtanje… to sam obožavala kad mi je radio, očito je provjeravao da li mi još uvijek paše… a pasalo je za popizdit… gurnuo mi je jezik duboko u uho i kad ga je izvadio mislila sam da ću poludit… jezikom je nastavio put do moji sisa koje su ga željno iščekivale… bradavice su i dalje stršale kao da mi je hladno, a meni su samo pasali njegovi dodiri…

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove