Orgije na swingerskoj plaži u Rovinju

Ja i muž ljetovali smo u Istri pa smo na nekoliko dana, između ostaloga, otišli do Rovinja i to samo zato jer su tog ljeta u Rovinju ljetovali njegovi poslovni partneri iz Austrije. Njemu je taj izlet u Rovinj došao više kao posao nego odmor. Većinu vremena provodio je s tim Austrijancima i uglavnom su razgovarali o poslu. Dobro, nije mi to teško palo. Odlučila sam lijenčariti, plivati, sunčati se i pročitati koju knjigu. Istog dana kada smo stigli u hotel u sobu do nas stigao je i jedan stariji bračni par. Oboje su prešli šezdesetu godinu života ali izgledali su prilično mladoliko i u dobroj formi. Bili su simpatični i sretala sam ih na plaži. Pomalo smo se zbližili i pokazali su se kao vrlo zanimljivi sugovornici.

Četvrti ili peti dan dok sam s gospođom Irenom, tako se zvala gospođa, ispijala kavu na terasi kafića ispričala mi je kako ona i muž povremeno odlaze u jedan kamp koji se nalazi blizu divlje nudističke plaže. U tom kampu smješteni su neki njihovi prijatelji. Na moj upit kupaju li se goli, tj. idu li, ona i muž, na tu nudističku plažu, odgovorila je potvrdno. Bez okolišanja me pitala želim li poći s njima. Zainteresirala se jesam ali nisam bila sigurna da želim posjetiti taj kamp i tu plažu. No ipak znatiželja je bila jača od mene i mog prvotnog plana da samo lijenčarim, sunčam se, kupam i čitam.

Drugi dan prilikom večere mužu sam rekla kako su me Irena i Ante pozvali da s njima odem do njihovih prijatelja u obližnji kamp. Nudističku plažu nisam spominjala. Moj muž nije imao ništa protiv. Vračajući se u hotelsku sobu zastala sam kod vratiju sobe u kojoj su bili smješteni Irena i Ante kako bi im rekla da prihvaćam njihov poziv.

Pokucala sam ali nitko nije otvarao. Još se nisu vratili. Muž je već zaspao dok sam ja na balkonu čitala. Bila je već debelo prošla ponoć kada sam primjetila svjetlo na balkonu do naše sobe. Znači Irena i Ante su stigli. Iako je bilo kasno odlučila sam pokucati na njihova vrata. Ispričala sam se što ih tako kasno uznemiravam no njih to očito nije smetalo, čak su me pozvali da uđem na čašicu razgovora. Bili su vrlo razgovorljivi i srdačni. Stekla sam dojam da su oboje popili koju čašu vina prviše ali to ih je činilo još simpatičnijim. Oduševili su se kada su čuli da ću sutra s njima posjetiti spomenuti kamp i plažu.

Ujutro nakon doručka sačekala sam ih kod njihovog automobila, kako smo se i dogovorili. Ubrzo su stigli i krenuli smo. Rekli su da sam odabrala dobar dan krenuti s njima jer danas njihovo društvo sprema feštu. Dvojici njihovih prijatelja je rođendan pa će biti glazbe, plesa, roštilj i dobro vino. No dobro, pomislila sam, hajde da vidimo i to. U kampu su nas srdačno dočekali. Bila su tu dva para, znači žene s muževima i četvorica muškaraca bez žena. Svi su bili otprilike njihovih godina. Odmah sam uočila da su žene i muškarci dobro očuvani, u dobroj kondiciji i vrlo okretni.

Tijekom ispijanja kave saznala sam da se svi bave planinarenjem i rekreativno raznim sportovima. To je objašnjavalo njihov mladoliki izgled i dobru fizičku kondiciju. Naravno da sam svojom pojavom živo zainteresirala muškarce. Otvoreno su mi dijelili komplimente pa mi se čak i udvarali. Primjetila sam da žene iz grupe uopće nisu pokazivale znakove bilo kakve ljubomore i bilo mi je drago zbog toga. Popila sam na njihov nagovor dvije travarice i bogami su me lagano ošamutile.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove