Seks na nudističkoj plaži sa mladom mamicom

Jedva sam dočekao kraj radnog vremena, a Ingrid mi je poslala poruku na mobitel gdje je točno plaža. Na brzinu sam se otuširao, te malo namirisao područje oko kurca, kao da sam zaudarao.. .. hahahahaha. U biti, nisam htio ispasti neuredan, jer se na roštilju i preznojiš, a bogme i nadimiš.

Nastavak avanture sa mladom mamicom
Drugi dio erotske priče

Kad sam krenuo ka plaži odmaknuo sam stotinjak metara od restorana i skinuo kupaće sa sebe, pa sam nastavio potpuno gol sa ručnikom preko ramena. Bilo mi je malo čudno, ali je osjećaj bio fenomenalan i mogao bih se naviknuti na to.

Dok sam išao prema plaži privukao sam poglede nekih poljakinja, nizozemki i njemica, ali i dvojice starijih muškaraca, za koje sam znao da su gay, jer su dolazili u restoran na večeru.

Nakon nekih dvadesetak minuta sam stigao na plažu koja je inače bila van granica kampa, ali je bila pusta, ako ne računam na Ingrid i ciku malog Bastiana koji je skakao po plićaku sa narukvicama za plivanje na rukama. Oboje su bili goli, pa sam se spustio do njih. Ingrid me pogledala i nasmješila mi se, a kad sam se smjestio kraj nje nagnula se prema meni i dala mi poljubac. Uzvratio sam, pa smo se malo mazili dok nas nije prekinuo Bastijan dotrčavši do nas sa kanticom punom vode i kamenčića, pa nas je poprskao. Ingrid je vrisnula, a ja sam brzo ustao i prihvatio njegovu igru, pa smo trčkarali natrag do mora i prskali se u pličaku.

Nakon nekih dvadesetak minuta je postao cendrav, pa ga je Ingrid smjestila u mali šatorčić u hladu gdje je ubrzo zaspao. Ja sam se krenuo okupati malo, kad sam već na plaži, a Ingrid mi se pridružila nakon par minuta.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove