Taxista i portir hotela su me dobro iskoristili

Kako sam pre porodjaja bila uzasno debela, a za vreme porodiljskog uspela da se stesem, resih da kompletno promenim “imidz”… Osim sto sam smrsala, mnogo sam ucinila na nezi tela i koze, kompletno se izdepilirala, promenila boju kose i frizuru.

Najzad sam mogla, u potpuno novom svetlu da se pojavim pred svojim kolegama i koleginicama na poslu.Samo su falille nove cizmice, i nesto malo “krpica”, a za to sam morala u prestonicu…

Lepo smo se dogovorili ja i moj muzic, ja cu “shopingovati” po Beogradu, a on ce nam cuvati decu.

Krenula sam vecernjim autobusom, koji je na odrediste trebao stici u ranim jutarnjim satima.

U Beogradu me je cekala rezervisana soba, u hotelu koji su i inace koristili, on i njegovi poslovni partneri.

Moram priznati, bilo me je strah sto putujem sama, ali zelja da obnovim garderobu, bila je jaca!

Naravno, da sam se za odlazak u glavni grad posebno doterala…

Karirani crveno – crni Skotski “kilt”, je vise otkrivao, moje duge noge, nego sto ih je pokrivao… Crna kozna kratka jaknica, je isticala moj uzak struk, i cvrste grudi, a tanki krzneni obodi na kragni, rukavima i na kratkim cizmicama sa visokim, tankim stiklama, su pokazivali “granicu” izmedju beline mojih nogu, dekoltea, dugog vrata i lica, na kojem su dominirale krupne oci sa “teskim” vedjama a la Brooke Shields…

Malo sam dremnula, pazeci da se odeca na meni ne izguzva, a sminka i frizura ne pokvare…

Vozac je vozio kao lud, i, i ako smo se odmarali u jednoj kafani u Uscu, na Beogradskoj Autobuskoj Stanici stigosmo oko tri ujutro!

Kako Beograd nisam poznavala, odlucih se da uzmem Taksi!

Jedini koji je bio na stanici, bese neki stari Mercedes, sa vozacem podmaklih godina, koji me sa onako “ocinskim” izgledom ohrabri…

– Dobrojutro! Da li bi mogli da me prebacite do hotela “T……” …

On me odmeri od glave do pete, i uz ljubazni osmeh, izadje da mi otvori vrata…

Ja se udobno smestih na suvozacevom sedistu, cudeci se sto nije ukljucio taksimetar…

Sediste je, valjda, od prevelike upotrebe, bilo toliko mekano da sam prosto “potonula” da su mi kolena dosla skoro u visini brade… I ako sam suknjicu na preklop stalno vukla prema kolenima, ujedno skupljajuci krajeve, ona se sama rastvarala pokazujuci tako moje cipkaste gacice, mrezaste carape sa samolepljivim podvezicama…

Prostor izmedju gacica i carapa se “opasno” belasao!

Vozac je celo vreme zvirkao, prema mojim nogama i medjunozju, koje se bas u tim trenutcima, zadjavola otkrivalo! Cilager se samo smeskao, i povremeno bacao pogled cas u retrovizor, gde su se ogledale moje krupne oci, socne usne namazane Amwaj karminom boje mesa, koji se nije “skidao” ni posle jela, a ni zestokih poljubaca, cas medju moje noge, koje je moja nemirna suknjica vise otkrivala nego pokrivala!

Prisetih se opaske moga muza, da licim na neku “fuficu” i da slucajno, ne prolazim pored “Ekonomskog Fakulteta”, jer me mogu zameniti sa Damama, kojima je tu radno mesto! Ja sam mu uzvratila, da sam se tako obukla po njegovim instrukcijama, odnosno ukusu!

Kako je hotel bio relativno blizu, za cas stigosmo…

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove