Kome se na ovo ne digne taj ni ne može jebat

ROĐO KOME SE NA OVO NE DIGNE TAJ I NE MOŽE JEBAT

Došao sam nedavno kod rođaka u Frankfurt na godišnji i možda da nađem neki relativno lagan posao i malo zaradim dok sam na godišnjem odmoru.

Prvi dan smo se družili kod rođe u stanu i pričali dugo u noć.

Drugi dan sam sa rođom, kad se vratio s posla, otišao malo upoznat grad i usput da vidimo za jedan poslić. Nešto kao zaštitar u noćnom klubu. Kad smo obišli dio grada oko centra rođak me dovezao do tog noćnog kluba da se probam dogovoriti sa vlasnikom.

Kad smo došli u lokal prema nama je krenuo konobar da nas posluži. Dok je išao prema nama rođak i ja smo zanijemili. Na sebi je imao nešto poput biciklističkih uskih hlača malo iznad koljena a gore je nosio majicu ispod koje se nazirao fantastičan struk. Pozdravio je i kad smo naručili piće, tj. kad je rođak naručio za obadvojicu jer odlično “špreha” njemački , konobar se okrenuo i pošao prema šanku. Kakav struk, kakva guzica. Ocjena od 1 do 10 bi bila 11. Šteta što nije žensko. Inače moj rođo ne ostaje lako bez teksta ali sad je gutao očima ovo tijelo konobara. Nasmijao sam se a on je progovorio

– Rođo moj, jesi ti to vidio? Ovo je čudo. Nisam peder ali ovu bi guzicu izjeba pa makar mi to zadnje bilo. Kome se na ovo ne digne taj ni ne može jebat. Nema ženske koja mu ne bi pozavidila na struku i guzici. Kurac mi se diga , to je čudo.

Donio nam je piće i rođak ga je pitao gdje je vlasnik lokala. Odgovorio mu je da će ga sad pozvati. Kad je vlasnik došao rođo mu je počeo objašnjavati na njemačkom ali se “gazda” ubacio i rekao

– Ne moraš njemački, može bolan i po naški. Znači tvog rođaka zanima posao zaštitara. Vidi zemo, ovo ti je od 21.00 noćni klub. Tu ti dolazi svega i svačega i na ulazu mora biti zaštitar tj. netko u uniformi i odmah su svi mirniji. Dolazi ti ovamo baš svakavih likova. I jebača i pedera, i lezbi i cura koje traže da ih neko podere a ima ih i koji samo gledaju i piju. Nema tu nekih problema. Zadnja tuča je izbila prije dvije godine i od onda više nema problema. Kad ti možeš početi? Ako hoćeš odmah večeras možeš. Trebaš doći u pol devet dok se preobučeš i u 9 više nije cafe bar već noćni klub.

– Može, i meni odgovara večeras.

Dogovorili smo satnicu i da prebacim svoje stvari kod njega jer on osigurava na katu i smještaj za svoje osoblje. Bude po dvoje u sobi. Svaka soba ima kupatilo a za hranu se snalazi kako tko umije. Uglavnom nešto gotovo i 50 metara dalje ima jeftin restoran gdje se može dogovoriti svaki dan večera, ručak, šta kome odgovara. Do podne svi uglavnom spavaju jer se lokal otvara tek u 13.00. Tu imaš jednu kavu i u za vrijeme radnog vremena dva pića besplatno. Uvjeti su dobri i pristao sam kao i satnica. Pozvao je konobara imenom

– Samire, dođi . Povest ćeš gore gospodina i pokazati mu sobu. Nisi više sam u sobi. Objasni mu što misliš da treba i nemoj dugo pričati, ima posla.

Konobar sa vrhunskom guzicom mi je pružio ruku da se upoznamo i malo čudnim naglaskom mi rekao da ga pratim. Kasnije sam saznao da je sa Sandžaka, iz Srbije i da ovdje radi već 2 mjeseca. Inače je po zanimanju konobar. Da skratim priču, preselio sam svoj kofer sa robom od rođe i smjestio se u sobu. Gazda je donio uniformu tj crne hlače, crna majica sa natpisom redar ili slično na njemačkom . Pitao me jesam li dovoljno odmoran da izdržim do 4 ujutro kad se uglavnom svi raziđu osim vikendom kad ostanu do 5 do kad klub i radi.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove