Vrag i vražica na maskenbalu

Bila sam pozvana na plesni maskenbal.Nisam se dugo u ništa maskirala bila  sam sve I  svašta ali još nikad nisam bila Vražica.Otišla sam u dučan I kupila crvenu periku I cijeli kostim Vražice.Bit ću opasna vražica tamo hehe .Možda nađem  kojeg dečka za ples a ne da moram gledat moju prijateljicu I dečka  ,kako se ljube itd.Nadam se da ću nač možda mog xxx Vraga za ludi provod ili klauna ili hmm…nekog drugog.Bila sam još doma ,oblačila sam se I spremala za maskenbal.Koja Večer pomislim dok sam se gledala u ogledalo ja vražica nemogu vjerovati.Stavljala sam maskaru za oči I crveni ruž.Još samo nisam znala dali da stavim štikle ili balerinke.Odlučila sam se za balerinke da mi lakše bude plesati.Bila sam spremna.Samo nemam partnera L Bila sam tužna I nije mi se dalo ići samo zbog toga.

Obečala sam prijateljici  pa ju neću iznevjeriti.Pomalo sam krenula prema plesnoj dvorani.Večer je bila topla I lijepa.Maskirani klinci ,odrasli na ulicama su prolazili.Došla sam I stajala ispred vratiju .Čekala sam prijateljicu I njezinog dečka da uđemo skupa.Došli su : hej..Ana ,dugo nas čekaš? Ne sad sam došla.Ajmo curke unutra kaže njezin dečko.Ulazili smo a ja sam primjetila kako ima dosta parova a malo samca.Neću nikoga pronači za ples pomislim.Dečko I prijateljica su uzeli piće a I ja sam .Muzika je počela svirati I parovi su počeli plesati.Vražice mi idemo plesati kaže mi prijateljica.Ostala sam sama dok sam u ruci držala čašu sa vinom.Sjela sam I promatrala sve oko sebe.Bilo mi je dosadno .

Zamislila sam se a onda mi netko kaže hej…što sam samo skočila sa stolice. Ugledala sam ispred sebe Vraga imao je crnu periku I isti kostim kao I ja.Hej..kažem mu.Oprosti što sam te prestrašio nisam htio.Nasmijem se I kažem sve okej .Već te neko vrijeme gledam  ,vidim da nemaš partnera za ples.Pružio mi je ruku I pitao me jesi za ples samnom? Da,kažem mu.Ustala sam I uhvatila ga za ruku.

Muzika je svirala a mi smo se držali za ruke I plesali.Tako smo blizu bili da sam njegov dah mogla osjetiti .Sve više I više naša tijela su bila spojena.Šapnuo mi je nešto na uho nisam ga čula jer je bilo unutra bučno.Čvrsto me uhvatio za ruku I dao mi mot da ga pratim.Bili smo vani,ispred ulaza.Toplo mi je postalo unutra sorry.Ma ne I meni je ,sad bi se tu skinula gola.Ova večer je topla bila.Skinula biš se ? Da zašto ne ali tu mi je sad nezgodno malo ,ipak auti prolaze.Prati me znam jedno jako dobro mjesto , di nema nikoga.Pratila sam ga.

Došli smo u jednu usku uličicu ,bio je mrak.Bili su zidovi prazni,neke stepenice a drugo nisam mogla dobro vidjeti koliko je bilo mračno.Nagnula sam se na zid a on je došao I nagnuo se na mene.Počeo me je ljubiti.Ljubili smo se a naši jezici su se isprepletali.Grickao mi je uho I ljubio me po vratu.Prolazio je rukom po mojim nogama I butinama.Mmmmm Vražice moja tako te želim ludo.Oh Vraže tako želim te .Vražice moja slatka rastrgao bi ti taj tvoj kostim ali skini se ti,šteta ga je uništavati.Skinuli smo se oboje goli.Išla sam do stepenica I izazivala sam ga svojim tijelom.Plesala sam I guzila mu se.Odjednom je došao I pljesnuo me po guzi.

Sjela sam na  4 stepenicu I raširila mu noge.Mjesio je moje sise ,oba dvije.Ja sam ga gledala u oči.Jedna ruka mu je ostala na mojoj sisi a druga mu je klizila dole do moje pičkice.Mazio me je po klirotisu.Kružio je prstom  .Jebao me je sa tri prsta u pičkici dok smo se ljubili.Stao je I ljubio me po vratu,sisama,trbuhu I došao je do moje pičkice.Njegov jezik je stavio na moj klirotis.Jezikom je počeo kružiti.Sve više I više svoj jezik je zabijao dok sam ja lagano stenjala I zabacila glavu unazad.Lizao je moju pičkicu dugo.

Stao je I pogledao me Vražice moja kako imaš finu pičkicu.Njegov kurac je bio spušten ,moram ga dignuti .Stajao je a ja sam kleknula.Njegov kurac sam uzela u ruku I drkala ga.Drkala sam ga polagano pa sve brže I brže.Sve dok u mojoj ruci nije postao tvrd.Njegova jaja sam mjesila I lizala.Njegov cijeli kurac sam lizala jezikom I kružila po vrhu glavića toplim jezikom.Stavila sam njegov kurac u usta a on me je uhvatio za periku toliko jako da je pala na pod .Moju kosu je vidio I nasmijao se.Uhvatio me je za moju dugu crnu kosu.

Pušila sam ga I on me svojim kurcem jebao u usta.ah..kako sam samo bila napaljena ,toliko sam htjela da me jebe.Vražice dosta jer sam toliko napaljen da imam osjećaj da ću ti svršiti a želim te još jebati.

Oh da Vraže jebi me.

Stavila sam moje ruke na zid  I naguzila sam se.Pljesnuo me je par puta po guzi.Svoj tvrdi kurac je lupkao po mojoj guzi a onda ga je naglo stavio u moju pičkicu.Jebao me je lagano pa sve brže.Ja sam moje nokte zarila u zid,dobro da nije palo nešto na pod koliko sam grebla po zidu.Žestoko me je jebao a ja sam stenjala.Uhvatio me je lagano za kosu dok me je jebao.oh…vražice moja tako si jebeno dobra.

Ah..Vraže moj kako me dobro jebeš .Počeo je stenjati I on a onda je naglo svoj kurac izvadio.Okrenula sam se I pogledala ga u oči.Vražice malo podigni jednu nogu.Podigla sam jednu nogu I naglo ga je stavio.Jebao me je žestoko.Bio je jako napaljen baš kao I ja.Opasno dobro  me zažvalio.ah..ah..ah…Uhvatio me je za sise sa oba dvije ruke dok me jebao ja sam imala ruke na njegovim leđima.Grebla sam ga po leđima kao opasna vražica.Jebao me je neko vrijeme.Naglo ga je izvadio van I pogledao me.

Svršit ću sada di da ti svršim? Di god ti želiš.Može na tvoje predivne sise.Može,kažem mu.Uzela sam njegov kurac u ruku dok je on mene jebao u pičkicu.Drkala sam I mlazovi sperme su počeli.Usmjerila sam kurac na jednu pa na drugu sisu.Bila sam sva puna sperme po sisama.Sperma je curila dole I došla do mog trbuha.Divno ,još sam se mazala sa njome kao kremu .Svaku kap sperme sa njegovog kurca sam polizala.Njegov kurac je  zaspao ,spustio se.Bila sam namazala sa spermom  moje usne,lice I razmazivala sam ju po sisama I trbuhu.Sperma je fina. Jebao me je I dalje u pičkicu sve dok ja nisam svršila.Stenjala sam toliko jako da me nije bilo briga za sve oko nas.Polizao je moju pičkicu kada sam svršila I oblizivao se jezikom po usnicama.Uzdahnuo je I rekao:

Vražice kako si ti dobra samo.Vraže hvala ti na predivnoj večeri. Razmjenili smo brojeve mobitela I još pričali.Obukli smo se a ja kada sam došla doma istuširala sam se.Legla sam I zaspala.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove