Sa Sestrom U Šumi (Planina Straha I Grijeha) 2. dio

Pogledali smo se i nasmijali.

„Joj Lea kako si slatka” – Rekao sam i približio joj se. Čvrsto sam je stisnuo i poljubio je.

Sekunde su prolazile a mi smo se ljubili sve strasnije. Moje ruke su je dirale od vrha do dna a po jedan komad odjeće sa nas je završio na podu svako toliko. Nije nam bilo hladno niti kad smo oboje ostali samo u donjem rublju a onda sam joj skinuo grudnjak i navalio na te lijepe male sisice dok su njezini prsti bili u mojoj kosi.

Zatim sam se ispravio i ponovno smo se strasno ljubili ustima. Moje ruke su zaglavile na njenoj maloj čvrstoj guzi čvrsto joj stiskajući guzove.

Spustio sam joj gaćice i tako sa stražnje strane prstima došao do pičkice. Ne moram ni napomenuti da je već bila vlažna. I ona je uzvratila istom mjerom, spustila je moje bokserice i lagano dirala moj tvrdi i dignuti kurac.

Ja: -”Želiš ga, a?”

Nije ništa odgovorila riječima ali je sljedećim pokretom dala odgovor. Sagnula se i kleknula a onda uzela kurac u obje ruke. Najprije ga je nekoliko puta protresla a onda ga uzela u usta. Uh, kako ga je strasno sisala, to je bio neopisiv osjećaj.

Ja: -”Joj kako dobro pušiš, pa di si to naučila jebote?”

Na kratko ga je ispustila iz ustiju i rekla: -”Eh, da ti je znati.” I onda nastavila vrhunsko pušenje. Inače sam prilično dobro mogao kontrolirati kada ću svršiti ali sada sam osjetio da bi se moglo oteti kontroli.

Ja: -”Uh stani, ne želim još svršiti. Daj da ja tebe sad.

Napravili smo korak prema krevetu i čekao sam da ona prva uđe u krevet ali ona je imala drugačiji plan.
Lea: -”A – a, ti dolje.”

Malo sam bio iznenađen jer sam sam očekivao da će ona leći i namjestiti se da joj ližem pičkicu. Ali naravno, nisam se bunio. Samo sam legao na krevet a ona zakoračila preko mene, spustila se na koljena i spuštala se pičkicom prema mojoj glavi.

Lagano je sjela na moja usta a ja sam usnama dodirivao od vrha do dna, sisao svaki dio pičkice a onda isplazio jezik a ona se pomicala tako da sam je oblizivao od dna, od rupice pa sve do malog klitića na vrhu. Taj dio joj se očito najviše sviđao jer sam osjetio da se jače upire kad joj jezik dodirne klitić. Kako se ona sve jače trljala pičkom o moja usta ja sam uhvatio usnama gornji dio njezine pičkice i sisao ga a odostraga sam provukao ruku i prst ugurao u nju. To je bio predivan prizor kako se je uvijala s tim predivnim tijelom. Mogao bih tako satima a tako slatku pičkicu više nikad u životu nisam okusio. Iako je i ona vidno uživala u tome ipak se je odmakla od mojih ustiju i spustila niže. Uzeo sam kurac i ruku i usmjeravao ga prema njenoj pički.

Ona se polako spuštala i najprije joj je ušao glavić a onda se samo nabila na njega. Tako je bila lagana, a sam pogled kako joj kurac ulazi u pičku dok ona nježno stenje i nabija se, to je pružalo nevjerojatan osjećaj.

Ja: -”Joj Leice kako si dobra, mmmm.”
Lea: -”Ah, sviđa mi se jebati se s tobom, ah.”
Ja: -”Hmm voliš se jebati sa bratom hehe.”
Lea: -”Daa, daaaa.”

Tada je zažmirila i malo zabacila glavu, jašila me sve brže i glasnije stenjala. Znao sam da će svršiti tako da sam i ja otpustio sve mišiće i prepustio se. U trenutku kad je bila u najvećem transu počeo sam je puniti. Zadnja kap sperme izašla je iz mene točno kad je ona uradila zadnji pokret prije nego je legla na mene. Zagrlio sam je pokrio nas dekom. Kurac je još neko vrijeme ostao u njoj i tek postepeno kako se je spuštao, tako je ispadao iz sestrine pičkice.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove