Upoznavanje u Opatiji sa curom iz Novog sada

Nazvao sam ju tek oko 8 navečer, jer nisam htio ispasti napasan. Javila se odmah i kad mi je prepoznala glas samo se nasmijala i upitala gdje sam do sada. Našli smo se i ostao sam bez daha. Imala je kratku haljinu uz tijelo koja je isticala one sise i njenu guzu, a kako sam moga vidjeti nije nosila ni gaćice, a ni grudnjak. Pogledi okolnih frajera su se lijepili za nju, ali se nije obazirala. Na moje pitanje gdje su joj frendovi samo je odmahnula rukom i rekla da smo sami. Obilazili smo kafiće, pa završili u jednom klubu. Stiskala se uz mene dok smo plesali i ja sam osjećao vrelinu njene kože, a kad je rekla da idemo do mene nisam ni malo dvoumio, jer mi je kurac već bio napet. Brzo smo došli do mene doma na gornjoj cesti i čim smo ušli u stan bacila se na mene. Obgrlila me nogama i kad sam ju uhvatio za guzu samo joj je haljina skliznula na gore i njeni goli guzovi su bili u mojim rukama. Stiskao sam ih dok sam ju nosio prema sobi, a onda ju tamo položio na krevet i raširio joj noge. Njena obrijana pica je bila mokra. Spustio sam se na koljena i počeo ju lizati. Stenjala je i samo govorila

– ‘To, to, daaaaaa.. . ‘

Lizao sam ju kao da ližem sladoled, a ona je curila i močila moj krevet. Polako sam otkopčao hlače i spustio ih do koljena, a sa njima i gaće. Sad je moj napeti kurac lupkao po krevetu, a ja više nisam mogao čekati. Polako sam se uspravio i sa svojim glavićem prošao po njenim malenim usminama, a onda ga lagano gurnuo u nju. Zastenjala je glasno i samo rekla da ju jebem. Počeo sam joj ga zabijati sve jače dok je ona stenjala sve glasnije i glasnije. Podigao sam joj noge na svoja ramena i nastavio se zabijati u nju sve do jaja. Ubrzo je počela svršavati i stiskala mi je kurac svojom picom. Onda je i meni došlo, pa sam ga brzo izvukao i svršio po njenom obrijanom brežuljku, a dobar dio je završio i na njenoj haljini. Samo se nasmijala i rekla da ju više neće prati.

Zatim smo se oboje potpuno skinuli i legli na krevet, te se jedno vrijeme samo mazili i ljubili, a onda se ona samo spustila na niže i počela se igrati mojim kurcem. Mijesila mi je i lizala jaja, pa po kurcu do samog glavića, sve dok ga nije učvrstila, a onda se popela na mene i spustila se na moj kurac. Polako se spuštala po njemu hvaleći širinu mog glavića, a onda je započela ples po njemu. Nabijala se i stenjala dok su njeni nokti grebli moja prsa. Svršila je dva puta, a drugi put istovremeno sa mnom ne želeći se maknuti sa mene dok sam svršavao u njenu picu. Nije joj to smetalo, a poslije mi je rekla da joj nisu plodni dani, pa da ne brinem.

Nastavili smo se zabavljati cijelo vrijeme dok je bila kod svoje frendice. Seks je bio vrhunski, a kad je odlazila rekla je da će uskoro doći natrag. Uskoro dolazi i jedva čekam, pošto mi je obećala da ću ju moći jebati u guzu.

Ali o tome pročitat ćete u nastvaku priče

Please wait...
Možda Vam se sviđaju i ove