Kako je izgubio nevinost sa mnom 3. dio

Za pola sata sam se spustio i pušio mu ga. Nisam žurio već sam ga baš polako pušio i lizao. Ni on nije žurio i gurao mi ga u usta već se opustio i guštao kako mu pušim. Kad sam mu ga ukrutio namjestio sam se iznad njega i rukom si njegov glavić stavio na ulaz u guzicu. Stavio je ruke na moje sisice i gnječio ih dok sam se polako spuštao na njega. Dugo sam ga baš jahao i uživao. Lijepo je kad me jebe brzo ali lijepo je i kad se polako izdižem i opet spuštam na njega.

Nakon dosta vremena sam sišao i kleknuo da me jebe s guza. Kleknuo je iza i ušao u mene polako. Nagnuo se i držao me za sise i laganim pokretima me jebao. Kad bi ga gurnuo do kraja znao bi malo zastat i mirovati. Uživao je i on i ja jer ovo je bilo “vođenje ljubavi” a ne jebanje. Taj trenutak sam postao svjestan prvi puta u životu što je to vođenje ljubavi.

Nakon desetak minuta ga je izvadio i okrenuo me na leđa, namjestio se iznad mene i kad mi ga je uvukao obgrlio sam njegove kukove nogama. Ljubili smo se i lagano me ubadao. Gušt kojeg ne znam opisati. Bez opterećenja i straha da bi mogli biti otkriveni, potpuno opušteni u udobnom krevetu u toploj hotelskoj sobi imao sam Mladenov kurac u guzici a jezik u ustima. Poželio sam da ostatak života živimo zajedno negdje daleko u nekoj stranoj zemlji i da ovako uživamo stalno. Nisam mu to rekao ali vjerujem da je i on slično želio. Ovaj puta je svršio u mene ne vadeći ga i poslije svršavanja još je bio u meni najmanje desetak minuta. Osjećao sam kako se smanjuje i kako je od tvrde štange postao mekan i barem tri puta manji. Kad ga je izvadio legao sam na stomak da mi sperma ne curi iz guzice van. Želio sam ju u sebi. Znam da smo muški i nema začeća ali sam dosta puta pomislio kad bih mogao zatrudniti to bi bilo samo sa Mladenom.

Otuširali smo se zajedno pod tušom i otišli do grada na večeru. Jedva smo uspjeli pronaći mjesto u jednom malom restoranu dosta udaljenom od hotela ali u njemu nije bilo nikog tko ga pozna. Bio sam normalno obučen u muškoj garderobi i poslije večere smo šetali i uživali pričajući o svemu. Dogovorili smo se da ću ipak ići na vlak u 18 sutra jer bi morao čekati na stanici do preksutra ujutro do 5. Vratili smo se u sobu i naravno, odmah smo se skinuli potpuno goli. Ne znam za njega ali mene je uveseljavalo gledat njegovo tijelo golo.

Tu večer je svršio još dva puta. Ujutro me je probudio milujući me po grudima i lagano mi drkajući . Čim sam progledao počeli smo sa ljubljenjem i nismo se divlje i žestoko jebali već smo opet “vodili ljubav”. Kad smo svršili otišli smo u hotel dolje na doručak i opet malo do grada prošetati. Nedjelja je bila i ništa nije radilo.

Vratili smo se u sobu i normalno, jebao me opet dugo i nježno pa smo obadvojica zaspali. Probudili smo se , otišli na ručak pa povratak u sobu na oproštajni seks jer tek za mjesec dana ću opet doći. Taj oproštajni je bio primjeren samom nazivu. Opet me je rasturio. Jebao me dugo, žestoko i jako. Pred sami kraj me je stvarno i boljelo ali nisam mu govorio ništa. Kad me napunio spermom nisam htio to isprati već sam se obukao i nastojao to zadržati do odlaska na WC. Otpratio me na vlak. Normalno da smo se samo rukovali jer je stanica bila puna i otišao sam kući sretan i totalno rasturen Mladenovim kurcom.

Please wait...

Imamo još za tebe...

Možda Vam se sviđaju i ove